میهن بلاگ 3

  • ۰
  • ۰

آموزش کتیا، جزوه آموزش محیط دو بعدی سازی Sketcher در نرم افزار کتیا CATIA

آموزش کتیا، جزوه آموزش محیط دو بعدی سازی Sketcher در نرم افزار کتیا CATIA

;

;

;

;

;

;

هدف اصلی در محیط Sketcher این است که کاربران بتوانند پروفیل های دو بعدی را که مبنای ایجاد مدل های سطوح و جامد می باشند را ایجاد کنند. در این جزوه آموزشی اهداف نام برده در زیر آموزش داده می شود:

* بطور کامل با آیکن ها و نوار ابزار های این محیط آشنا شود.

* از محیط Sketcher برای ایجاد ترسیمه های دو بعدی استفاده کند.

* با مفهوم قید گذاری آشنا شده و ترسیمه های مقید ایجاد کند

* با کاربرد ترسیمه پارامتریک آشنا شود.

جزوه آموزش محیط دو بعدی سازی Sketcher در نرم افزار کتیا CATIA یک جزوه جامع و بی نظیر از محیط ترسیمات دوبعدی (Sketcher) کتیا است که مشتمل بر 77 صفحه، در 2 بخش، تایپ شده، با فرمت pdf، به همراه تصاویر رنگی توسط مهندس محمد اسدی و نبی اله پلنگ سوار به ترتیب زیر گردآوری شده است:

1-; آشنایی با محیط Sketcher

2- نوار ابزارها و آیکن ها

  • نوار ابزار Profile
  • نوار ابزار Operation
  • نوار ابزار Constraints
  • نوار ابزار Sketch Tools

3- وابسته کردن ابعاد به کمک فرمول (ترسیمه پارامتریک)

4- نکات مهم محیط Sketcher

5- مثال های آموزشی

جهت خرید جزوه بی نظیر آموزش محیط دو بعدی سازی Sketcher در نرم افزار کتیا CATIA به مبلغ فقط 1500 تومان و دانلود آن بر لینک در پنجره زیر کلیک نمایید.

;!!لطفا قبل از خرید از فرشگاه اینترنتی کتیا طراح برتر قیمت محصولات ما را با سایر فروشگاه ها و محصولات آن ها مقایسه نمایید!!

;

!!!تخفیف ویژه برای کاربران ویژه!!!

با خرید حداقل 10000 (ده هزارتومان) از محصولات فروشگاه اینترنتی کتیا طراح برتر برای شما کد تخفیف ارسال خواهد شد. با داشتن این کد از این پس می توانید سایر محصولات فروشگاه را با 20% تخفیف خریداری نمایید. کافی است پس از انجام 10000 تومان خرید موفق عبارت درخواست کد تخفیف و ایمیل که موقع خرید ثبت نمودید را به شماره موبایل 09016614672 ارسال نمایید. همکاران ما پس از بررسی درخواست، کد تخفیف را به شماره شما پیامک خواهند نمود.



دریافت‌فایل



لینک منبع و پست :http://campiran.ir/project-115656-%d8%ac%d8%b2%d9%88%d9%87-%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d9%85%d8%ad%db%8c%d8%b7-%d8%af%d9%88-%d8%a8%d8%b9%d8%af%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-sketcher-%d8%af%d8%b1-%d9%86%d8%b1%d9%85/
  • ۹۵/۰۹/۲۹
  • amir rtret43rdt

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی