میهن بلاگ 3

۱۰۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه47

فهرست مطالب

اما بازرس قانونی :

استاندارد های حسابرسی

استاندارد عمومی:

استاندارد اجرای عملیات :

۳- مراقبت حرفه ای

استاندارد گزارشگری :

حسابرسی و حسابداری

تفاوت بین حسابرسی و بازرسی قانونی

همواره در کلاس حسابرسی یکی از سوالاتی که مطرح میشوداین است که :

آیا بین حسابرس مستقل وبازرس قانونی تفاوتی وجود دارد یاخیر ؟

در پاسخ به این پرسش باید جایگاه هر کدام مورد بررسی قرار گیرد :

مطابق قانون شرکتهای پذیرفته شده در بورس موظفند صورتهای مالی سالانه خویش بهمراه گزارش حسابرس مستقل منتشر ودر اختیار عموم قرار دهند .

در حقیقت اگر بخواهیم حسابرسی را تعریف نمائیم میگوئیم حسابرسی عبارتست از :

رسیدگی به اسناد ومدارک مالی به طوری که حسابرس بتواند نسبت به ترازنامه وحساب سودوزیان موسسه اظهار نظر نموده وگزارش حسابرسی را تهیه نماید

بنابراین اولا حسابرس یک شخص مستقل از شرکت میباشد ثانیا نسبت به مدارک وصورتهای مالی اظهار نظر مینماید ومیزان مطابقت آنها را با استانداردهای پذیرفته شده حسابداری بررسی میکند . ثا لثا رسیدگی حسابرس بر طبق استانداردهای پذیرفته شده حسابرسی صورت میگیرد رابعا حسابرس مستقل را اشخاص حقیقی وحقوقی مختلف همچون مجمع عموم ، مدیران شرکت ویا حتی اشخاص برون سازمانی میتوانند انتخاب نمایند .



دریافت‌فایل



  • amir rtret43rdt
  • ۰
  • ۰

فروش ویژه مجموعه آموزش صفر تا صد افتر افکت سی سی - After Effects CC

/

آموزش صفر تا صد افتر افکت سی سی، نرم افزار برتر تدوین سینمایی و جلوه های ویژه ویویدیی. آموزش گام به گام جدیدترین نسخه افتر افکت سطح مقدماتی - پیشرفته به زبان فارسی. پکیج آموزشی شامل 2 DVD اورجینال و شکیل.
مجموعه ی آموزشی که در اختیار شما قرار گرفته تمامی مباحث آموزشی مهم، مورد نیاز تدوین گران ویدیو و هنرمندان موشن گرافیک را پوشش داده و به صورت قدم به قدم کار با نرم افزار After Effects CC 2015 را به شما آموزش خواهد داد.
در دو فصل اول به بررسی محیط کاربری و بحث های مقدماتی این نرم افزار خواهیم پرداخت و در ادامه بررسی مباحث کاربردی و کلیدی افتر افکت همچون لایه ها، انیمیشن، افکت ها، تکنیک های سه بعدی و رندرینگ را خواهیم داشت.

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 24800 تومان
style=



دریافت‌فایل



  • amir rtret43rdt
  • ۰
  • ۰

دریافت‌فایل



  • amir rtret43rdt
  • ۰
  • ۰
دانلود

تعریف سازمان جهانی ازتنظیم خانواده چنین است: تنظیم خانواده مشتمل بر اقدامهایی است که افراد و زوجها را یاری می دهد تا از داشتن فرزند نا خواسته جلوگیری کنند فاصله بین فرزندان خود را تنظیم کنند زمان تولد فرزندان را با سن و شرایط دیگر خود تطبیق دهند و آگاهانه درباره تعداد فرزندان خود تصمیم بگیرند. خدماتی که این نیات را میسر می سازد مشتمل بر : آموزش و مشاوره درباره تنظیم خانواده ، تامین وسایل جلوگیری از حاملگی ، کمک به کسانی که دچار ناباروری هستند و آموزش پدران درباره خانواده و فرزندان. شناخت روشهای جلوگیری از حاملگی و آگاهی نسبت به مزایا و معایب هر روش می تواند زوجها را برای انتخاب مناسب ترین روش در پیشگیری از تولدی ناخواسته راهنمایی کند.

برای دانلود کل پاپورپوینت از لینک زیر استفاده کنید:



دریافت‌فایل



  • amir rtret43rdt
  • ۰
  • ۰
دانلود


دریافت‌فایل



  • amir rtret43rdt
  • ۰
  • ۰
پایان

فرمت فایل : word(قابل ویرایش)تعداد صفحات73

چکیده
درتحقیق حاضر سعی شده با توجه به بحث امنیت ملی که به عنوان یکی از مهمترین مسائل موجود در یک کشور می باشد به مسأله توریست که تأثیر بر امنیت ملی دارد، پرداخته شود که روش موجود کتابخانه ای می باشد.
تحقیق دارای 5 فصل می باشد که در فصل اول به بیان مسأله، اهمیت و اهداف پژوهش پرداخته شده ضمناً سؤالات پاسخ داده شده در پژوهش و تعاریف و اصطلاحاتی که رد تحقیق ارائه گردیده بیان شده است.
در فصل دوم به بررسی پیشینه موضوع، در فصل سوم به بیان روش تحقیق پرداخته شده است.
در فصل چهارم به توصیف و تحلیل یافته ها در 8 بخش (انگیزه های جهانگردی و انواع جهانگرد- حقوق و تکالیف جهانگردان غیر مسلمان در کشور- اثرات جهانگردی و حضور توریست در کشور- امنیت و تأثیر جهانگردی بر آن- عوامل مهم در رونق جهانگردی- روش جاری و تخلفاتی که علیه و توسط توریست در کشور انجام می شود- آمار مربوط به توریست ها و علل عقب ماندگی صنعت توریسم در کشور) پرداخته شده است.
در فصل پنجم نتایج تحقیق و سپس پیشنهادات ارائه گردیده است.



فهرست مطالب :
عنوان صفحه
فصل اول: کلیات
مقدمه 1
مسأله پژوهشی 3
اهمیت مسأله پژوهشی 3
اهداف پژوهش 4
پرسش های تحقیق 4
تعاریف و اصطلاحات 7
فصل دوم:بررسی پیشینه پژوهش :
بررسی پیشینه پژوهش 12
فصل سوم: روش تحقیق :
روش پژوهش 14
فصل چهارم: یافته های پژوهش
بخش اول: انگیزه های جهانگردی و انواع جهانگرد 16
بخش دوم: حقوق و تکالیف جهانگردان غیر مسلمان در کشور 21
بخش سوم: اثرات جهانگردی و حضور توریست در کشور 48
بخش چهارم: روش جاری اداره کل اتباع و تخلفات بر علیه و توسط توریست 54
بخش پنجم: امنیت و تأثیر جهانگردی بر آن 56
بخش ششم: آمارهای مربوط به توریست 58
بخش هفتم: علل عقب ماندگی صنعت توریست در کشور 64
بخش هشتم: عوامل مهم در دولت جهانگردی 67
فصل پنجم :&zwnj نتیجه گیری و پیشنهادات :
نتیجه گیری 68
پیشنهادات 69
فصل ششم : منابع و مآخذ و پیوست :
منابع و مآخذ 71
پیوست ها 73



دریافت‌فایل



  • amir rtret43rdt
  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه20

فهرست مطالب

1: آفات مهم مرکبات

  • : کنه زرد شرقی مرکبات

2-1: شپشک آرد آلود جنوب

1-2-1: نحوه وعلائم خسارت

1-2: بیماریهای قارچی

الف &ndash گموز مرکبات

روش های مبارزه در صورت ایجاد آلودگی

  • مبارزه

ب- زایلو پرزیا کاچکسیا الف- ترایستزا

ج- استابورن

و- کریستاکورتیس ه- پسورزها د- اکزوکورتیس

چکیده :

دزفول بدلیل وضعیت جغرافیایی ، ارتفاع از سطح دریا و شرایط آب و هوایی مناسب ، زمستانهای معتدل ، تابستانهای نسبتاً گرم ، بافت خاک و فرهنگ کشاورزی (باغداری ) بالا و شبکه آبیاری پیشرفته از جمله محدود مناطق مستعد پرورش مرکبات در استان خوزستان بشمار رفته و هر ساله بالغ بر 54824 تن مرکبات در این شهرستان تولید می شود که حدود 43982 تن آن به تولید پرتقال اختصاص دارد.

تولید مرکبات در این شهرستان حدوداً از سال 1332 با ورود قلمه از کشورهای اروپایی به این شهرستان شروع شده و هم اکنون حدود 4057 هکتار سطح زیر کشت مرکبات می باشد .

پس با توجه به استعدادهای بالقوه این شهرستان و تعداد کشاورزان و باغدارانی که در این بخش مشغول بوده و امرار معاش آنها وابسته به باغداری می باشد و با توجه به اینکه هرساله بدلیل وجود بیماری ها و آفات مختلف زیانهای بسیاری بر عملکرد باغداران وارد می آید ، بر آن شدیم تا با تهیه این نشریه با عنوان « آفات و امراض مرکبات در شهرستان دزفول و مبارزه با آن » که حاصل تحقیقات بعمل آمده از سوی متخصصان و محققان امر می باشد ، باعث شناخت بیشتر و بهتر شما باغداران محترم از امراض و آفات عمده شهرستان شویم .

از جمله این آفات می توان به شپشک استرالیایی ، کنه ، بیماریهای مانند : استابورن ، اگزوکورتیس ، زوال تدریجی ، پوسیدگی طوقه فیتوفترایی و &hellip . اشاره نمود .

نشریه حاضر از طریق مطالعات کتابخانه ای ، تحقیقات میدانی و پرسشگری جمع آوری و تدوین شده است . با این امید که مورد توجه و استفاده شما قرار گیرد .

مقدمه :

شهرستان دزفول بدلیل دارا بودن اقلیم مناسب و موقعیت جغرافیایی یکی از مناسب ترین نقاط برای کشت و پرورش انواع مختلف مرکبات در فصول مختلف



دریافت‌فایل



  • amir rtret43rdt
  • ۰
  • ۰
تقویت

تقویت کننده به همراه فیلتر



دریافت‌فایل



  • amir rtret43rdt
  • ۰
  • ۰
تبدیل

در این پروژه برنامه ی تبدیل تاریخ شمسی به قمری و میلادی در نرم افزار آردوینو نوشته شده و با اتصال نمایشگر و کیپد به آردوینو در نرم افزار پروتئوس شبیه سازی شده است.این پروژه شامل راه اندازی کیپد و LCD با آردوینو بوده و با دریافت تاریخ شمسی از طریق کیپد ، تاریخ میلادی و قمری محاسبه شده و در LCD نمایش داده می شود. این مجموعه شامل ، فایل های آردوینو و پروتئوس ، فیلم اجرای برنامه و گزارش و توضیحات مربوط به کد های نوشته شده است.

دانلود خلاصه ای از مطالب این پروژه

دانلود فیلم اجرای برنامه در محیط پروتئوس



دریافت‌فایل



  • amir rtret43rdt
  • ۰
  • ۰

فروش ویژه ساعت مچی سواچ طرح Rebel

/

کمپانی محبوب Swatch کالکشن جدیدی به نام ربل (Rebel) تولید کرده است که ساعت های این کالکشن فوق العاده سبک، ساده و البته زیبا میباشند ...
ساعت سواچ ربل جدیدترین عرضه کمپانی محبوب Swatch می باشد. این ساعت به سرعت توانست رکورد فروش سایر ساعت های کمپانی سواچ را بشکند و به فروش قابل ملاحظه ای در دنیا دست یابد. ویژگی Swatch Rebel Collection در تنوع رنگ هست که شرایط ست شدن با هر چیزی را فراهم می کند. از دیگر ویژگی های این ساعت زیبا، فوق العاده شیک و در عین حال ساده بودن آن است.
این ساعت در رنگ های مشکی، طوسی، سفید، قرمز، آبی، سبز، زرد، بنفش، صورتی، نارنجی و قهوه ای عرضه شده است که در هنگام ثبت سفارش میتوانید رنگ مورد نظر خود را در قسمت پیغام ذکر نمایید.

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 17900 تومان
style=



دریافت‌فایل



  • amir rtret43rdt